Kā piedalīties projektā?
Daži padomi!
Kā paaugstināt savu reitingu?
- Reģistrācija - Ienākt.
-
Aizpildiet formu "Pamatinformācija", aizpildīšanas secība tiks piedāvāta automātiski:
- Jūsu firmas nosaukums vai organizācijas nosaukums (vārds un uzvārds, brigāde).
- Kontaktinformācija (adrese, telefona numuri, faksi, e-pasts), kuru potenciālie klienti varēs izmantot, lai kontaktētos ar jums. BUV.LV administrācija varēs izmantot šo informāciju, lai sazinātos, vienotos par informācijas rediģēšanu un citām sadarbības iespējām.
- Izsmeļoša informācija par jūsu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem un to izcenojumiem.
- Reklāmas informācija par to, kā jūs atšķiraties no citām firmām (konkurentiem), kas veic līdzīgas darbības.
- Fotogrāfijas, video, reklāmraksti, jūsu piedāvāto tehnoloģiju un materiālu apraksti (elektroniskā veidā).
-
Obligāti aizpildiet formu "Darbības veids (piedāvājumi)":
- Norāde "Pievienot" (pieejama pēc reģistrācijas).
-
Informācijas rediģēšana un valodas:
- Rediģējiet un saglabājiet savus datus.
- Informāciju varat pievienot vienā vai divās valodās.
- Izvietotu piedāvājumu iespējams nodzēst jebkurā laikā.
- Virsrakstam ir jāpiesaista Jūsu potenciālā klienta uzmanību! Tam jābūt īsam, uzmanību piesaistošam un tajā jābūt norādēm par Jūsu firmas darbības veidu. Nerakstiet, ka Jūs darāt visa veida darbus, uzrakstiet par to, ko Jūs darāt vislabāk un par visizdevīgāko cenu vai arī ko piedāvājat tikai Jūs. Vispirms rakstiet tekstu, pēc tam nosaukumu.
- Izseciniet, kas varētu būt Jūsu potenciālie klienti un iedomājieties ar kādam problēmām remonta vai celtniecības laikā viņi varētu saskarties. Savas sadaļas teksta sākumā aprakstiet šo problēmu.
- Vispirms piedāvājiet problēmas risinājumu, pēc tam pastāstiet, kas Jūs esat, ar ko nodarbojaties, kādas preces un pakalpojumus piedāvājat. Aprakstiet to, cik profesionāli un kvalitatīvi ir Jūsu pakalpojumi.
- Tagad ir īstais laiks apstiprināt augstāk aprakstīto profesionālismu. Uzrakstiet par Jūsu sasniegumiem: 1)par saņemtajiem diplomiem, godalgām, apbalvojumiem, ja tādi ir; 2)par projektiem, kuros esat piedalījušies; 3)par Jūsu ilggadējo pieredzi šajā jomā; Jums potenciālajam klientam jārada priekšstats par to, ka Jūs zināt, ko darāt un esat tie, par ko uzdodaties. Jums jārada pārliecība, ka Jums var uzticēties.
- Norādiet priekšrocības, kādas iegūs potenciālais klients, ja vērsīsies tieši pie Jums. Nepieļaujiet visbiežāk pieļauto kļūdu aprakstot Jūsu piedāvājumu: tā vietā, lai raksturotu priekšrocības, ko iegūs klients, norādiet, kādas tieši būs šis priekšrocības.
- Ievietojiet savā sadaļā atsauksmes un rekomendācijas no klientiem, kas jau ir izmantojuši Jūsu piedāvātos pakalpojumus. Lai tas izklausītos maksimāli ticami, ievietojiet arī izsmeļošu informāciju par Jūs rekomendējošo personu vai firmu.
- Izsakiet piedāvājumu! Piedāvājiet savu preci vai pakalpojumus tieši Jūsu potenciālajam klientam, norādot savus darbības pamatvirzienus un cenas. Piedāvājiet bonusus un kādu bezmaksas pakalpojumu vai preci. Piedāvājiet atlaides vai kādu dāvanu tiem, kas izlēmuši izmantot Jūsu pakalpojumus, pateicoties tai informācijai, kas ievietota portālā. Bonusi un atlaides, nevis salīdzinoši zema cena, bieži vien dod lielāku stimulu kaut ko iegādāties.
- Detalizēti aprakstiet, kādas ir Jūsu piedāvātās garantijas un kā tās tiek pildītas.
- Radiet ilūziju, ka pēc Jūsu pakalpojumiem ir pieprasījums un šai informācijai jāmudina klientu pieteikties laicīgi. Ja darbība objektā tiks uzsākta uzreiz, tas var radīt šaubas – vai nu firmai ir bijusi dīkstāve, kas var liecināt par to, ka nav pieprasījums pēc pakalpojumiem, vai arī vienlaicīgi tiek veikti darbi vairākos objektos, kas norāda uz to, ka darbi var netikt izpildīti noteiktajā termiņā. Ja klients pieteiksies laicīgi (pirms tiek sākti darbi objektā), tas dod iespēju visus veicamos darbus pareizi saplānot, iepirkt materiālus un būt pārliecinātam, ka tiks izmantoti visi nepieciešamie resursi, lai darbs tiktu paveikts ātri un kvalitatīvi.
- Pamudiniet uz darbību. Norādiet, kas ir jādara klientam, lai saņemtu Jūsu pakalpojumu. Norādiet konkrētu sakaru veidu. Ja klients, mēģinot Jūs sazvanīt, nesaņem atbildi, tas var norādīt uz nevēlēšanos sadarboties.
-
Vēl daži nelieli padomi:
* Centieties izveidot dialogu ar klientu (ja klients atraksta Jums, lai lūgtu konsultāciju vai uzdotu jautājumu), jo pārsvarā gadījumu darījumi tiek apstiprināti trešās vai ceturtās kontaktēšanās laikā.
* Savā sadaļas sākumlapā ievietojiet vai nu savu, vai meitenes, kas reģistrē pasūtījumus un ar kuru kontaktēsies klients, vai meistara vai visa kolektīva fotogrāfiju. Fotogrāfijā smaidiet, jo tā liecinās par jūsu ieinteresētību sākt sadarbību.
* Ja Jums ir savs ofiss, ievietojiet savā sadaļā arī tā fotogrāfiju - tas klientam radīs pārliecību, ka neesat tikai virtuāla kompānija, kura jebkurā brīdī var pazust.
* Atklājiet dažus profesionālus noslēpumus, dodiet padomus, uzrakstiet nelielu aprakstu par savu profesionālo darbu – tā Jūs liksiet klientam saprast, ka viņš sadarbojas ar profesionāļiem, sava darba lietpratējiem. -
Ja visus iepriekš minētos punktus Jūs esat ņēmuši vērā un izpildījuši , bet tomēr vēlāties vēl kādā veidā reklamēt savas preces un pakalpojumus, vērsieties pie BUV.LV administrācijas - par nelielu samaksu mēs piedāvāsim Jums papildus piespējas:
* Pozicionēšana pirmajās lapās un tiešas saites uz Jūsu mājas lapu;
* Banneru reklāmas izvietošana + papildus reklāma internetā;
* Speciālas iespējas atkarībā no Jūsu darījumu specifikas.
- Regulāri atjauniniet savus piedāvājumus un informāciju par jaunumiem. Atjaunošanu iespējams izdarīt, izmantojot lapu my.buv.lv, rubrikā "Darbības veids".
Uzdodiet jautājumu resursa apkalpošanas nodaļai.